fakta vinder servicetjek for andet år i træk

Søndagsavisen afholdte i oktober deres årlige servicetjek. Fakta vandt blandt discountkæderne, og fik en anden plads i den samlede stilling, kun bedre var Irma.

Servicetjekket blev afholdt over 3 runder, hvor fakta løb med to førstepladser og én anden plads.

Stine Glavind, der er direktør i fakta, var meget begejstret over at vinde servicetjekket, og kom med følgende kommentar:
»Det er fantastisk, at Søndagsavisens test af service viser, at vi er så godt på vej med vores målsætning, der handler om flinke medarbejdere og om, at det skal være ubesværet at handle i vores butikker,« siger Stina Glavind.

Stina uddybede med følgende: »Vi er ved at foretage en turnaround og genopfinde os selv i Fakta, for vi har haft nogle hårde år. En del handler om at modernisere butikkerne. Den anden del handler om at give god service og have flinke medarbejdere. Det koster os jo ikke noget at give den gode kundeservice. Bare fordi vi har billige varer, behøver vi ikke have grimme butikker og dårlig service.«

Du kan læse hele artiklen her

 

I fakta er vi ikke perfekte, men vi arbejder benhårdt hver dag på at levere den bedst mulige service til vores kunder.
Vi er i fakta smadder stolte af at genvinde denne titel, og glæder og bare til at gå en flink og usvær julehandel i møde:)